PPC podcast o Chytrých nákupních Kampaních s Michalem Lyskem

Chytré nákupní Kampaně tvoří velkou část tržeb e-shopařů. Potvrzuje to můj výzkum, ve kterém jsem zistil, že je to v průměru 52% tržeb z Google Ads.

Chytré nákupní Kampaně tvoří velkou část tržeb e-shopařů. Potvrzuje to můj výzkum, ve kterém jsem zistil, že je to v průměru 52% tržeb z Google Ads.

I dále můžeme očekávat, růst:

“Podíl investic přes Chytré nákupní Kampaně stoupá a dále stoupat bude.”  
Industry manager Google, Dalibor Klíč

Obsah:

00:50 - Jak jsi se dostal k PPC?
02:18 - Co bylo náplní práce v mediálce?
03:01 - Jak dlouho PPCčka děláš?
04:01 - Proč téma o Chytrých nákupních Kampaních?
05:26 - Co Chytré nákupní Kampaně jsou?
08:12 - Proč se do takové kampaně vůbec pouštět?
09:10 - Co promyslet před spuštěním?
14:00 - Kampaň je spuštěná, co pak?
15:41 - Jaký je minimální počet konverzí ke spuštění?
16:29 - Je potřeba optimalizovat XML feed?
21:59 - Jak probíhá optimalizace v Google Ads?
27:24 - Co dělat když už je kampaň nastavena?
29:12 - Co když nebude fungovat?
31:27 - Jak se díváš na pozastavení Chytrých nákupních Kampaní?
32:05 - Jakým e-shopům je nedoporučuješ?
33:24 - Jak bude vypadat práce PPC specialisty za 5 - 10 let?
34:36 - Pohled na vývoj práce PPC specialistů.
35:10 - Manuální vs. automatizováná optimalizace.

Poslední články

Zobrazit všechny

Automatický import tržeb ze Shoptetu do Google Data Studia - Návod

Přicházíte o 20-30% tržeb v Google Analytics, když vám zákazník neodsouhlasí cookie lištu. I proto vám uměle roste Podíl nákladů na obratu. Vytvořil jsem proto návod, kde krok po kroku ukazuju jak tento výpadek eliminovat.

Jak na SEO

Jak na SEO

Co je to landing page?

Co je to landing page?

Kliknutím na „Přijmout“ souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem zařízení za účelem zlepšení navigace na webu, analýzy využití webu a podpory našeho marketingového úsilí.