PPC podcast o Chytrých nákupních Kampaních s Michalem Lyskem

Chytré nákupní Kampaně tvoří velkou část tržeb e-shopařů. Potvrzuje to můj výzkum, ve kterém jsem zistil, že je to v průměru 52% tržeb z Google Ads.

Chytré nákupní Kampaně tvoří velkou část tržeb e-shopařů. Potvrzuje to můj výzkum, ve kterém jsem zistil, že je to v průměru 52% tržeb z Google Ads.

I dále můžeme očekávat, růst:

“Podíl investic přes Chytré nákupní Kampaně stoupá a dále stoupat bude.”  
Industry manager Google, Dalibor Klíč

Obsah:

00:50 - Jak jsi se dostal k PPC?
02:18 - Co bylo náplní práce v mediálce?
03:01 - Jak dlouho PPCčka děláš?
04:01 - Proč téma o Chytrých nákupních Kampaních?
05:26 - Co Chytré nákupní Kampaně jsou?
08:12 - Proč se do takové kampaně vůbec pouštět?
09:10 - Co promyslet před spuštěním?
14:00 - Kampaň je spuštěná, co pak?
15:41 - Jaký je minimální počet konverzí ke spuštění?
16:29 - Je potřeba optimalizovat XML feed?
21:59 - Jak probíhá optimalizace v Google Ads?
27:24 - Co dělat když už je kampaň nastavena?
29:12 - Co když nebude fungovat?
31:27 - Jak se díváš na pozastavení Chytrých nákupních Kampaní?
32:05 - Jakým e-shopům je nedoporučuješ?
33:24 - Jak bude vypadat práce PPC specialisty za 5 - 10 let?
34:36 - Pohled na vývoj práce PPC specialistů.
35:10 - Manuální vs. automatizováná optimalizace.

Poslední články

Zobrazit všechny

Jak založit Facebook Business Manager

Jak založit Facebook Business Manager

Co je to PPC reklama?

PPC vychází ze slova Pay Per Click a v online reklamě se s tímto pojmem setkáváme hodně často. Jaké jsou výhody PPC reklamy a co můžeme očekávat?

Co je to Performance Max

Performance Max je nový druh reklamní kampaně v Google Ads, který vychází z úspěšné produktové kampaně. Co to je a jaké můžeme očekávat výsledky?

Kliknutím na „Přijmout“ souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem zařízení za účelem zlepšení navigace na webu, analýzy využití webu a podpory našeho marketingového úsilí.