Vydělávají vaše reklamy tolik, kolik by mohly?

Audit PPC reklam odhalí, kudy utíkají peníze

Možná i váš e-shop by mohl se stejnými investicemi vydělávat násobně víc. Chyby v reklamách vám to ale sabotují.
Najdeme je
a pomůžeme vám růst.

Odhalte slabá místa

11 bodů, kde vám možná váznou peníze

Většina e-shopů může růst rychleji – i se stejnými investicemi. Majitelé se ale nevyznají v nastavení reklam, měření a reportování. Nebo na ně nemají čas.

Postaráme se o to za vás.
Zkontrolujeme 11 bodů, které možná brzdí i váš růst.

  • Google Analytics
  • Google Ads
  • Konverzní kód
  • Remarketingový kód
  • Struktura kampaní
  • Správné cílení
  • Vylučující klíčová slova
  • Textace inzerátů
  • Nové funkce
  • Google Data Studio

To vše projde náš CEO Michal a během 45minutového hovoru vám osobně předá doporučení.

Odhalte drahé chyby
Tým agentury Adsvantage

Naše audity už pomohly 300+ e-shopům

FastCentrik

Michal z Adsvantage pro nás připravoval nezávislý audit našich PPC kampaní. Podrobnost auditu nás příjemně překvapila a otevřela nám nové obzory, jak k PPC kampaním přistupovat. Oceňuji především profesionalitu a odbornost spolu s dodržováním všech vytyčených cílů a termínů. Adsvantage mohu jen doporučit a těším se na naši další spolupráci.

Libor Zůbek
Logo FastCentrik

Jazyková škola

Odhalil jsem, že klient utráci za klíčová slova, která nevydělávají peníze. Touto úpravou klientovi vyskočily konverze o 43 %

E-shop s elektronikou

Auditem jsem zjistil, že remarketingový kód neposílá správné parametry, a kvůli toho nefunguje dynamický remarketing. Výsledkem bylo snížení PNO o 28 %

E-shop s prodejem regálů

Zjistil jsem, že klient optimalizuje na počet konverzí, přitom pro e-shop dává větší smysl cílit na hodnotu konverze. Výsledkem byl nárůst tržeb klienta a pokles odesílaných zásilek, což vedlo k úspoře práce lidí ve skladu.

E-shop s nábytkem

U klienta, kterému zdánlivě vše fungovalo správně jsem zjistil, že má nízký Podíl zobrazení, to znamená, že nevyužívá potenciál PPC reklamy na maximum. Výsledkem bylo zvýšení tržeb při zachování Podílu nákladů na obratu do 10 %

Audit vypracuje přímo CEO Adsvantage

Jmenuji se Michal Lysek a agenturu Adsvantage jsem založil po letech vlastní práce v kampaních klientů. Do dnešního dne jsem zpracoval přes 300 auditů a pomohu i vám.
Často nacházím opakující se chyby, které je velmi snadné opravit a které vám brzy vydělají víc, než byste čekali.

  • 300+ auditů
  • 7 let zkušeností
  • 30 reklamních účtů, o které pečuji
  • Jsem Google Certified Trainer 2023
Získejte Michalovo know-how
CEO Michal Lysek Adsvantage

Know-how z auditu zvládnete převést do praxe sami

Získáte přehledný dokument a 45minutový hovor s naším CEO Michalem.Vše vám jednoduše vysvětlí, abyste dokázali nastartovat růst svého e-shopu sami. Ale když budete chtít, rádi vaše reklamy převezmeme.

Získejte Michalovo know-how

Je audit pro vás?

To si musíte promyslet sami. My vám jen povíme, komu náš PPC audit pomáhá nejčastěji:

  • Malí a střední e-shopeři
  • Přeprodejci
  • Majitelé e-shopů, kteří si spravují kampaně sami
  • Majitelé e-shopů, kteří si nejsou jistí svými reklamami
  • Weby bez e-shopů

My máme jen dvě podmínky: 
Váš web má minimálně 50 konverzí (objednávek) měsíčně nebo měsíční obrat od 300 000 Kč.
Jdete do toho?

Ano, objednat audit

Zjistěte, kudy vám utíkají peníze

Do 5 pracovních dní se vám ozve náš CEO Michal a naplánuje si s vámi hovor.
Počítejte s tím, že budeme potřebovat přístup do vašich účtů – ale to už asi víte.

Cena auditu: 2 990 Kč
Odesláno.
Při odesílání formuláře nastala chyba. Napište nám na email.
Odesláním webového formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů
Kliknutím na „Přijmout“ souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem zařízení za účelem zlepšení navigace na webu, analýzy využití webu a podpory našeho marketingového úsilí.