Mezi uvozovky vložte Permanentní odkaz zvoleného exportu.
Označte sloupec A a nastavete formát > Datum:
V Google Sheetu je každá objednávka exportována s Cenou za dopravu - Shipping a Cenou za platbu - Billing. Ty si odfiltrujeme v Data Studiu.
Pozor na velký objem dat. Pokud budete exportovat příliš moc sloupců Google Sheet vám nenajede. Řešením je snížit počet sloupců, nebo snížit počet exportovaných objednávek.
Otevřete Google Data Studio, klikněte na Vložit > Tabulka, pak klikněte na Zdroj dat > Přidat data
Tabulku upravte:
Upravte formát Dimenze Datum:
Přidejte filtr k odstranění Shipping a Billing:
Máte hotovo. Můžete porovnávat.
Finální kontrolu si potvrďte tím, že porovnáte Statistiky > Objednávky a obraty (DPH) s vytvořeným exportem (bez DPH).
Používáte PPC kampaně k propagaci svých produktů nebo služeb na Heurece? Pokud ne, přicházíte o obrovskou příležitost oslovit více potenciálních zákazníků! Ať už jste začátečník, který se snaží pochopit, jak to všechno funguje nebo jste jen zvědavý marketér, který se chce naučit něco nového, tento článek je pro vás.
Hledáte způsob, jak na svůj web přivést relevantní zákazníky, kteří u vás skutečně nakoupí? Anebo vás už nebaví utrácet peníze za reklamní kampaně ve vyhledávání, které nepřinášejí požadované výsledky? Ať jste se poznali v prvním, druhém nebo obou případech, máme pro vás jednoduché řešení – zkušený PPC specialista. Abyste se ale nespálili při jeho výběru a našli opravdu toho nejlepšího, sepsali jsme pro vás několik tipů na co se zaměřit. Pojďme se na ně podívat.
Neustále hledáte způsoby, jak své podnikání posunout na vyšší úroveň? Vyzkoušejte reklamu na Facebooku. S více než 2,8 miliardami aktivních uživatelů měsíčně je to skvělá příležitost, jak rozšířit povědomí o své značce anebo zvýšit prodeje. Zajímá vás, jak s takovou reklamou začít? Pojďme se na to podívat.
Kliknutím na „Přijmout“ souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem zařízení za účelem zlepšení navigace na webu, analýzy využití webu a podpory našeho marketingového úsilí.