Blog

Sdílíme tipy a triky, které jsme se naučili.

Poslední články

Jak na správu PPC v Heurece

Používáte PPC kampaně k propagaci svých produktů nebo služeb na Heurece? Pokud ne, přicházíte o obrovskou příležitost oslovit více potenciálních zákazníků! Ať už jste začátečník, který se snaží pochopit, jak to všechno funguje nebo jste jen zvědavý marketér, který se chce naučit něco nového, tento článek je pro vás.

Podle čeho vybrat správného PPC specialistu?

Hledáte způsob, jak na svůj web přivést relevantní zákazníky, kteří u vás skutečně nakoupí? Anebo vás už nebaví utrácet peníze za reklamní kampaně ve vyhledávání, které nepřinášejí požadované výsledky? Ať jste se poznali v prvním, druhém nebo obou případech, máme pro vás jednoduché řešení – zkušený PPC specialista. Abyste se ale nespálili při jeho výběru a našli opravdu toho nejlepšího, sepsali jsme pro vás několik tipů na co se zaměřit. Pojďme se na ně podívat.

Jak na Facebook reklamu v 5 krocích

Neustále hledáte způsoby, jak své podnikání posunout na vyšší úroveň? Vyzkoušejte reklamu na Facebooku. S více než 2,8 miliardami aktivních uživatelů měsíčně je to skvělá příležitost, jak rozšířit povědomí o své značce anebo zvýšit prodeje. Zajímá vás, jak s takovou reklamou začít? Pojďme se na to podívat.

Checklist jako skvělý pomocník při přípravě PPC reklamy

Než spustíte PPC reklamu, měli byste se přesvědčit o několika věcech. Především o tom, jestli máte nebo nemáte připravených několik věcí.

Co je to skóre kvality u PPC reklamy?

Při sestavování PPC reklamy musíte mít na paměti nejen to, že ji musíte dobře zacílit a podmanit správně zvolenými klíčovými slovy, ale také že musíte celou kampaň vyhodnocovat.

PPC slovník základních pojmů: co je třeba vědět a znát

Ať už jste začátečníkem nebo pokročilým ve správě PPC reklam, měli byste vědět a znát několik věcí, mezi které patří několik pojmů.

Jak si stanovit cíle u PPC reklamy

PPC reklama je v současné době využívanější než kdy jindy, což je pochopitelné, když se drtivá většina společností přelévá do světa online.

5 důvodů, proč byste měli investovat do internetové reklamy

Internetová reklama je široký pojem, o tom není pochyb ani sporu. V případě, že se rozhodnete do ní investovat, uděláte však mnohem efektivnější a lepší krok než v případě, že se rozhodnete vložit firemní peníze do off-line propagace.

Rozměry bannerů a reklam

Potřebujete vytvořit nebo zaslat svému PPC specialistovi podklady (obrázky) pro bannery na remarketingové nebo akviziční kampaně? Nejste si ale jistí jednotlivými rozměry? Nevadí. Pomůže vám právě tento článek, který přehledně popisuje formáty jednotlivých reklamních bannerů.

Automatický import tržeb ze Shoptetu do Google Data Studia - Návod

Přicházíte o 20-30% tržeb v Google Analytics, když vám zákazník neodsouhlasí cookie lištu. I proto vám uměle roste Podíl nákladů na obratu. Vytvořil jsem proto návod, kde krok po kroku ukazuju jak tento výpadek eliminovat.

Jak na SEO

Jak na SEO? Optimalizování webové stránky je důležitá součást internetového marketingu, na který se specializujeme. Chcete vědět více informací o SEO?

Co je to landing page?

Co je to landing page? Jedná se o cílovou stránku, která se má zobrazovat na konkrétní vyhledávací dotaz, tedy produkt či službu.

USP aneb jedinečný prodejní argument

USP aneb jedinečný prodejní argument (Unique Selling Proposition), co znamená?

Co je to brand marketing?

Co je to brand marketing? Má smysl budovat brand a jak moc? Jaký je rozdíl mezi brandem a značkou?

Jak založit Facebook Business Manager

Jak založit Facebook Business Manager? Pro správu reklamy na Facebooku je to krok č.1 a jednoduše vysvětlím, jak postupovat.

Co je to PPC reklama: Komplexní průvodce

PPC vychází ze slova Pay Per Click a v online reklamě se s tímto pojmem setkáváme hodně často. Jaké jsou výhody PPC reklamy a co můžeme očekávat?

Performance Max: dokonalé řešení pro efektivní online marketing

Performance Max je nový druh reklamní kampaně v Google Ads, který vychází z úspěšné produktové kampaně. Co to je a jaké můžeme očekávat výsledky?

Jak přidat přístup k Business Manageru

Facebook Businesss Manager je důležitý ve fázi, kdy chcete řešit reklamu na Facebooku a zde si ukážeme postup, jak to založit.

Návod k nasdílení přístupů ke správě Googlu, Skliku, Mergadu a Shoptetu

Návod k nasdílení přístupů k Google Analytics, Google Ads, Merchant Center, Google Moje Firma, Mergadu, Skliku, Zboží.cz a Shoptetu.

Návod k nasdílení přístupů k auditu

Postupujte podle screenů. Jednoduše Vás navedu, jak sdílet všechny potřebné přístupy od Google Ads, Skliku až po Mergado.

Czech On-line Expo 2022: O čem se mluvilo?

Czech On-line Expo 2022 nejzajímavější přednášky z největšího e-commerce a online business veletrhu roku.

Co je PPC reklama, optimalizace, automatizace, vyhodnocování

Pro Slezskou univerzitu jsem natočil video o základech PPC reklamy. Mluvím o: společnosti Google, Google Ads, měřitelnosti výsledků, aukčním systému, typech kampaní, optimalizaci a automatizaci.

25 tipů pro raketový růst e-shopu

U českých e-shopů vídám stále ty stejné chyby, které je připravují o tržby. Neděláte je i vy? Zjistěte, jak snadno zvýšit tržby svého e-shopu.

Kliknutím na „Přijmout“ souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem zařízení za účelem zlepšení navigace na webu, analýzy využití webu a podpory našeho marketingového úsilí.