Blog

Sdílíme tipy a triky, které jsme se naučili.

Poslední články

Czech Online Expo bonusy

Czech Online Expo

800 000 vyškolených lidí - Cesta do Googlu - Kdo je Google Trenér?

Cesta do kanceláři Googlu a 800 000 vyškolených lidí v rámci programu Google Certifikovaných trenérů.

Marketing v roce 2024: Nezmeškejte klíčové události roku

Rok 2024 přináší vzrušující možnosti pro setkávání s odborníky v marketingu, sdílení odborných znalostí a získávání nových pohledů na digitální marketing. Naše agentura se aktivně zapojí do důležitých marketingových akcí a bude se nadále rozvíjet v této dynamické oblasti.

Jak jsem vyrostl z 0 na 7,8 mil. za 2,5 roku

Představím Vám, jak jsem vybudoval firmu Adsvantage. Nebudu Vám lhát, byla to náročná cesta.

Jak pracuju s týmem, řeším bonusy, mzdy, vzdělávání a hiring

Práce s lidmi je pro mě o hledání hranice mezi tím, aby kolegy práce bavila, a mezi doručením výsledků, které firma potřebuje. Zkrátil jsem proto pracovní dobu ze 160 na 140 hodin, kolegové musí odpracovat denně jenom sedm hodin. Kolegové mají téměř neomezenou možnost pracovat z domu, ale i tak se vidíme skoro každý den v kanclu. 

Co je Google Ads – Jak ti PPC reklama pomůže vydělat

Co je to PPC reklama a proč je pro vás zajímavá a jak na ní můžete vydělat více peněz?

Generování poptávek od A do Z

Popíšu Vám konkrétní kroky, které dělám pro generování poptávek a řízení marketingu. Když jsem začínal, zaměřoval jsem se pouze na některé aspekty a tím pádem moje marketingové úsilí bylo chaotické. Pochopil jsem, že bez marketingové strategie nevyužívám maximální potenciál růstu firmy. Provedu vás kroky, které jsme při tvorbě marketingové strategie absolvovali: 

Největší evropská ecommerce akce DMEXCO 2023

Představím vám největší evropskou ecommerce akci - Digital marketing Expo. Jsou zde firmy jako Google, Amazon, Microsoft, Shopify a 700 dalších speakerů. Dmexco je pro mě jedna z nejdůležitějších akcí, protože tam mají stánky a přednášky globální firmy, které v Česku neuvidíte.

Jak na správu PPC v Heurece

Používáte PPC kampaně k propagaci svých produktů nebo služeb na Heurece? Pokud ne, přicházíte o obrovskou příležitost oslovit více potenciálních zákazníků! Ať už jste začátečník, který se snaží pochopit, jak to všechno funguje nebo jste jen zvědavý marketér, který se chce naučit něco nového, tento článek je pro vás.

Podle čeho vybrat správného PPC specialistu?

Hledáte způsob, jak na svůj web přivést relevantní zákazníky, kteří u vás skutečně nakoupí? Anebo vás už nebaví utrácet peníze za reklamní kampaně ve vyhledávání, které nepřinášejí požadované výsledky? Ať jste se poznali v prvním, druhém nebo obou případech, máme pro vás jednoduché řešení – zkušený PPC specialista. Abyste se ale nespálili při jeho výběru a našli opravdu toho nejlepšího, sepsali jsme pro vás několik tipů na co se zaměřit. Pojďme se na ně podívat.

Jak na Facebook reklamu v 5 krocích

Neustále hledáte způsoby, jak své podnikání posunout na vyšší úroveň? Vyzkoušejte reklamu na Facebooku. S více než 2,8 miliardami aktivních uživatelů měsíčně je to skvělá příležitost, jak rozšířit povědomí o své značce anebo zvýšit prodeje. Zajímá vás, jak s takovou reklamou začít? Pojďme se na to podívat.

Checklist, jako skvělý pomocník při přípravě PPC reklamy

Hledáte jednoduchý a efektivní nástroj, díky kterému při přípravě PPC kampaních už na nic nezapomenete? Tak tady je! Pojďme se podívat na náš PPC checklist, který vychází z praxe a pomůže vám při plánování, spouštění a správě reklamních kampaní.

Co je hodnocení kvality a jaký má vliv na Google reklamy?

Chcete se stát mistrem PPC reklam v Google Ads? Pak byste se měli zaměřit na skóre kvality vašich reklam. Nejde jen o obyčejné číslo, ale o zásadní faktor, který ovlivňuje náklady a efektivitu vašich kampaní. Zajímá vás, co přesně Google Ads skóre kvality hodnotí, proč je tak důležité, jak vám může zlepšit výsledky vašich PPC kampaní a zároveň snížit náklady? Pak pro vás máme odpovědi i pár tipů z praxe.

PPC slovník základních pojmů: co je třeba vědět a znát

Vítejte ve světě PPC reklam! Ať už jste nováček nebo zkušený marketér, náš slovník základních PPC pojmů vám pomůže rychle se zorientovat. Přinášíme vám jasný a stručný přehled klíčových termínů, které potřebujete znát pro efektivní správu vašich kampaní. Bez zbytečných složitostí a odborných výrazů.

Jak si stanovit cíle u PPC reklamy

PPC reklama je v současné době využívanější než kdy jindy, což je pochopitelné, když se drtivá většina společností přelévá do světa online.

5 důvodů, proč byste měli investovat do internetové reklamy

Vítejte v digitálním věku, kdy je vše na dosah ruky, včetně firem a jejich produktů! S rostoucím využíváním internetu a sociálních médií se pro podniky stalo zásadní investovat do digitální reklamy. V dnešním světě tráví lidé většinu času na svých telefonech a počítačích, procházejí sociální média, vyhledávají informace a nakupují. Takže pokud chcete být o krok před konkurencí a ještě neinvestujete do internetové reklamy, máme pro vás 5 důvodů, proč byste měli.

Průvodce velikostmi reklamní bannerů pro jednotlivé platformy

Potřebujete vytvořit reklamní banner, ale ztrácíte se v tom, jakou velikost vybrat? Nejste sami. Proto jsme připravili tento článek, ve kterém se dozvíte vše, co potřebujete vědět o velikostech reklamních bannerů pro různé digitální platformy. Po přečtení už budete mít jasno v tom, jaké velikosti jsou nejúčinnější pro sociální sítě, webové stránky i mobilní zařízení a naučíte se, jak správně využít každý pixel k tomu, aby si vás zákazníci všimli.

Automatický import tržeb ze Shoptetu do Google Looker Studia - Návod

Přicházíte o 20-30% tržeb v Google Analytics, když vám zákazník neodsouhlasí cookie lištu. I proto vám uměle roste Podíl nákladů na obratu. Vytvořil jsem proto návod, kde krok po kroku ukazuju jak tento výpadek eliminovat.

Jak na SEO

Sníte o tom, že se vaše webové stránky objeví na prvních místech ve vyhledávačích jako Google nebo Seznam, a to ideálně bez placení za reklamu? Ano, je to možné a klíčem k tomu je SEO, neboli optimalizace pro vyhledávače. V našem článku se dozvíte, co všechno SEO zahrnuje, jakou cestu budete muset uběhnout a zda to bude rychlý sprint nebo spíše dlouhý maraton.

Tajemství úspěšné landing page aneb od prvního dojmu až po konverzi

Chcete, aby více lidí na vašem webu nakoupilo nebo vyplnilo formulář? Klíčem může být dobře navržená landing page. Ale co to vlastně landing page je a jak by měla vypadat, aby návštěvníky vašeho webu přeměnila na zákazníky? To se dozvíte v tomto článku.

USP aneb jedinečný prodejní argument

Jak se vyhrát v nekonečném boji s konkurencí a vyniknout na přeplněném trhu? Klíčem je váš jedinečný prodejní argument (USP). V tomto článku najdete nejen tipy, jak ho objevit a vytěžit na maximum, ale také jak ho proměnit v silný nástroj, který zaujme vaše zákazníky a odliší vás od ostatních.

Co je to brand marketing?

Co je to brand marketing? Má smysl budovat brand a jak moc? Jaký je rozdíl mezi brandem a značkou?

Jak založit Facebook Business Manager

Jak založit Facebook Business Manager? Pro správu reklamy na Facebooku je to krok č.1 a jednoduše vysvětlím, jak postupovat.

Co je to PPC reklama: Komplexní průvodce

Díky PPC reklamám vám stačí pouze několik kliknutí k tomu, abyste oslovili miliardy zákazníků po celém světě. Co se přesně skrývá za zkratkou PPC a jak tato forma reklamy funguje? Pojďme se na to podívat.

Performance Max: dokonalé řešení pro efektivní online marketing

S novým nástrojem od Googlu Performance Max můžete oslovit širší publikum, zefektivnit pracovní postupy a optimalizovat marketingové kampaně na jednom místě. Rozlučte se s manuální optimalizací reklam a přivítejte dokonalé řešení pro úspěch v digitálním marketingu.

Jak přidat přístup k Business Manageru

Facebook Businesss Manager je důležitý ve fázi, kdy chcete řešit reklamu na Facebooku a zde si ukážeme postup, jak to založit.

Návod k nasdílení přístupů ke správě Googlu, Skliku, Mergadu a Shoptetu

Návod k nasdílení přístupů k Google Analytics, Google Ads, Merchant Center, Google Moje Firma, Mergadu, Skliku, Zboží.cz a Shoptetu.

Návod k nasdílení přístupů k auditu

Postupujte podle screenů. Jednoduše Vás navedu, jak sdílet všechny potřebné přístupy od Google Ads, Skliku až po Mergado.

Czech On-line Expo 2022: O čem se mluvilo?

Czech On-line Expo 2022 nejzajímavější přednášky z největšího e-commerce a online business veletrhu roku.

Co je PPC reklama, optimalizace, automatizace, vyhodnocování

Pro Slezskou univerzitu jsem natočil video o základech PPC reklamy. Mluvím o: společnosti Google, Google Ads, měřitelnosti výsledků, aukčním systému, typech kampaní, optimalizaci a automatizaci.

25 tipů pro raketový růst e-shopu

U českých e-shopů vídám stále ty stejné chyby, které je připravují o tržby. Neděláte je i vy? Zjistěte, jak snadno zvýšit tržby svého e-shopu.

Kliknutím na „Přijmout“ souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem zařízení za účelem zlepšení navigace na webu, analýzy využití webu a podpory našeho marketingového úsilí.