Jak z konzumentů vašich reklam udělat skutečně platící zákazníky? Chce to samozřejmě dobrý produkt nebo službu, ale také neprůstřelnou prodejní stránku, která člověka automaticky přinutí ke koupi. Nebo nepřinutí – zkrátka mu neumožní jinou možnost, protože mu v hlavě jinou možnost nebo otázky neumístí. Takzvaná landing page je klíčem k úspěšnému prodeji, nepodceňujte její sílu a vypusťte na ni ta nejlepší slova, která vás napadnou a ty nejlepší prodejní argumenty, jakých jste si vědomí.
Landing page se vyplatí vyladit do posledního detailu
Landing page nebo také stránka, na kterou vedou kampaně, takzvaná prodejní stránka, na kterou proudí případně velká část příchozí návštěvnosti. Její dokonalé vyladění se nevyplatí podceňovat, protože právě ona sídlí mezi potenciálním zákazníkem a tím, jestli u vás nakoupí (respektive má v rozhodovacím procesu velkou roli).
Řada specialistů se zaměřuje na to, aby prodejní stránka byla optimalizovaná pro vyhledávače čili aby obsahovala ta správná a vyhledávaná klíčová slova. Jenže optimalizace pro vyhledávače z konzumentů reklam zákazníky neudělá. Není to o tom lidi na web přinést, je to o tom je přesvědčit ke kýženému kroku.
V jakém stavu je vaše landing page?
Než se rozhodnete vypustit prodejní kampaň, ať už bude stát ryze na PPC reklamě nebo na jiných formách propagace, vaši landing page otestujte. Vyzkoušejte například pětisekundový test – vezměte některého z uživatelů nebo spolupracovníků a posaďte ho před onu prodejní stránku. A po dobu pěti sekund sledujte, jak reaguje, jestli má nějaké otázky či nikoliv.
Poté se dotazujte, co ho na stránce nejvíce zaujalo, jestli je mu vše jasné. Nebojte se testovat různé nadpisy nebo prvky.
Úspěšnost landing page můžete sledovat také pomocí takzvaných heatmap, pomocí kterých zjistíte, jestli lidé klikají tam, kam klikat mají.