Performance Max: dokonalé řešení pro efektivní online marketing

S nástrojem od Googlu Performance Max můžete oslovit širší publikum, zefektivnit pracovní postupy a optimalizovat marketingové kampaně na jednom místě. Rozlučte se s manuální optimalizací reklam a přivítejte dokonalé řešení pro úspěch v digitálním marketingu.

Co je Performance Max?

Performance Max je přírůstek do sady reklamních nástrojů společnosti Google, který naprosto mění hru. Zjednodušeně řečeno – Performance Max je automatický nástroj pro reklamu, který využívá umělé inteligence, přesněji technologii strojového učení k optimalizaci umístění reklamy na různých platformách. Mezi jeho funkce patří optimalizace rozpočtu napříč kampaněmi, automatické vytváření a umisťování reklam nebo sledování výkonu v reálném čase

Maximálně výkonné kampaně jsou typem kampaní založených na cílech. Výkonnostní inzerenti mohou jejich prostřednictvím využívat z jedné kampaně veškeré reklamní plochy Google Ads. Jejich účelem je doplňovat kampaně ve vyhledávání založené na klíčových slovech a pomoci vám nalézt více konvertujících zákazníků ve všech kanálech Google, např. na YouTube, v Obsahové a Vyhledávací síti, kanálu Objevit, Gmailu a v Mapách.

Proč je Performance Max dokonalým řešením pro efektivní online marketing?

Vytváření skvělých reklamních kampaní, které skutečně osloví a přesvědčí, je klíčovým faktorem pro úspěch ve světě digitální reklamy. A s Performance Max je tvorba reklamy hračka.

Tato inovativní platforma nabízí intuitivní rozhraní, které vám umožní upravovat reklamy podle zájmů vašeho cílového publika, jejich polohy, a dokonce i preferovaného zařízení. To znamená, že vaše reklamy budou mít vyšší šanci na konverzi, a tím se zvýší i návratnost investice. 

Ale to není všechno. Pmax vám také poskytuje optimalizaci a přehled v reálném čase. Své reklamy můžete neustále vylepšovat a přizpůsobovat na základě dat, která sbíráte. Díky tomu máte přesnou představu o tom, co funguje, co ne.

Ať už jste zkušený marketingový profesionál, který již v digitální reklamě exceluje nebo teprve začínáte a hledáte způsob, jak se prosadit, Pmax je vaším tajnou zbraní, která vám pomůže vytvořit reklamy, které zaujmou vaše publikum a promění ho v loajální zákazníky. 

Získejte nové zákazníky za zlomek času a náladu díky Performance Max.

Z čeho se skládá Pmax kampaň od Googlu?

Kampaň Performance Max od Googlu je sestavena ze tří klíčových částí:

  1. Podklady (Asset Groups): Toto jsou základní stavební prvky vaší kampaně. Patří sem různé typy obsahu, jako jsou texty, obrázky, videa a loga, které pak Google používá k vytvoření vašich reklam. Je to chytrý systém, který automaticky vybírá a kombinuje tyto materiály, aby vaše reklamy vypadaly skvěle, ať už se objeví kdekoli v Google Ads.
  2. Výpisy (Listing Groups): Tato část vám pomáhá zaměřit se na konkrétní produkty nebo služby ve vaší nabídce. Můžete si vybrat, na které části vašeho sortimentu se chcete soustředit, což vám umožní lépe spravovat a optimalizovat vaše reklamní kampaně.
  3. Přehledy (Insights): Performance Max vám poskytuje i užitečné informace a analýzy, které vám pomohou pochopit, jak vaše kampaně fungují. Získáte přehled o výkonu, demografii vašeho publika nebo chování uživatelů.

Na vás je jen cíl a rozpočet, který do reklamy chcete investovat

Nemusíte se obávat, že byste nebyli vlastním pánem nad danou reklamní kampaní. Ve vašich rukou stále zůstávají cíle reklamní kampaně a také rozpočet, který chcete do reklamy investovat. Stejně tak můžete sami zvolit cenu za konverzi. Další věc, nad kterou máte plnou kontrolu je výběr vizuálu, copywriting a samozřejmě doplnění zboží do produktového feedu. To je však jen zlomek toho, co se musí při plánování a spouštění reklamní kampaně udělat. Je třeba správně nastavit měření konverzí, mít obsáhlý feed (v případě, že jste e-shop) nebo vyladěné vstupní stránky na webu (v případě, že jste služba) a také vybrat na začátku správné signály tak, abyste určili PMAX dobrý směr.

Na základě získaných poznatků Performance Max vybere typ reklamy a také zvolí, komu se bude reklamní kampaň zobrazovat. Jinými slovy mluvíme o takovém „game-changeru” marketingového světa. 

3 hlavní výhody systému Performance Max oproti jiným řešením

  • Google Ads Pmax nabízí uživatelsky přívětivé rozhraní, které zjednodušuje digitální marketing a dělá ho přístupným pro každého.
  • Jeho optimalizace v reálném čase a přehledy umožňují efektivnější a cílenější správu kampaní. 
  • Kromě toho efektivita systému Performance Max zajišťuje, že získáte více než investujete a díky škálovatelnost oslovíte miliony spotřebitelů po celém světě. 

Pmax kampaně vám usnadní práci, zvýší ROI, pomohou vám najít nové zákazníky, a to vše za zlomek času, na který jste byli zvyklí. Nebuďte otroky manuální optimalizace reklam a využijte sílu Performance Max nebo našeho týmu pro dosažení excelentních výsledků v PPC reklamě

Datum aktualizace článku:

14.10.2024

Autor článku:

Poslední články

Zobrazit všechny

Podcast: PPC reklama jako klíč k rychlému růstu vašeho businessu

Rozhovor o výkonnostní reklamě a aktuálních trendech.

PPC Camp 2024

3 dny nejzajímavějšího PPC know-how. To byl 14. PPC Camp, užili jsme si 20 přednášek od špiček oboru, které rozhodně stály za poslech.

Czech Online Expo bonusy

Bonusy z akce Czech Online Expo, které jsou z mé přednášky To nejlepší z PPC reklamy pro růst vašeho byznysu - Strategicky a Automatizovaně.

Kliknutím na „Přijmout“ souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem zařízení za účelem zlepšení navigace na webu, analýzy využití webu a podpory našeho marketingového úsilí.