Abyste uspěli v konkurenčním boji, který se v posledních měsících přesunul do online prostředí, měli byste začít sázet na marketingové nástroje. PPC reklamní kampaně jsou důležité pro byznys každého e-shopu a každý e-shop má naštěstí, z čeho vybírat. Vedle tradičního Skliku nebo facebookové reklamy se vloni v listopadu Google pochlubil zbrusu novým nástrojem, respektive online kampaní nazvanou Performance Max. O co se jedná?
Kampaně řízené umělou inteligencí
Doba jde neustále dopředu a není tajemstvím, že pokud se na vlnu nenalodíme zavčasu, tak budeme staženi ke dnu. S jednou takovou novinkou, která pravděpodobně zcela pozmění marketingový online svět, je zmiňovaná novinka z dílny společnosti Google – Performance Max, což je kampaň řízená umělou inteligencí.
Mluvíme o novince, která potěší především jedince, kteří nemají v lásce neustálé nastavování reklamních kampaní svépomocí. Nebaví je nastavovat parametry, vybírat cílovou skupinu, klíčová slova nebo jazyk či zemi, na kterou zaměřit. Co kdyby to ale za vás dělal počítač? A přesně o tom Performance Max je.
Ve správě reklamních kampaní se stále vyvíjí nové funkce a možnosti, jak cílit reklamu. Pokud budete chtít své náklady na reklamu alokovat opravdu efektivně, doporučujeme využít náš PPC audit, který je zdarma a ukáže správnou cestu.
Na vás je pouze cíl a rozpočet, který do reklamy chcete investovat
Nemusíte se obávat, že byste nebyli svým vlastním pánem nad danou reklamní kampaní. Ve vašich rukou stále zůstávají cíle reklamní kampaně, také rozpočet, který chcete do reklamy investovat. Stejně tak můžete sami zvolit případnou cílovou hodnotu návratnosti, respektive cenu za konverzi. Ve vašich rukou bude dále i grafická, případně textová stránka věci a samozřejmě doplnění zboží do produktového feedu.
To je však jen zlomek toho, co se musí při plánování a spouštění reklamní kampaně udělat a každý, kdo Google reklamu již spouštěl ví, že tomu tak skutečně je. V praxi tak nový nástroj udělá více práce, než kolik času zabere tvorba zmíněného reklamního materiálu.
Na základě získaných poznatků Performance Max vybere typ reklamy a také zvolí, komu se bude reklamní kampaň zobrazovat. Jinými slovy mluvíme o takovém „game-changeru” marketingového světa