Podcast: PPC reklama jako klíč k rychlému růstu vašeho businessu
Rozhovor o výkonnostní reklamě a aktuálních trendech.
S novým nástrojem od Googlu Performance Max můžete oslovit širší publikum, zefektivnit pracovní postupy a optimalizovat marketingové kampaně na jednom místě. Rozlučte se s manuální optimalizací reklam a přivítejte dokonalé řešení pro úspěch v digitálním marketingu.
Performance Max je nejnovější přírůstek do sady reklamních nástrojů společnosti Google, který naprosto mění hru. Zjednodušeně řečeno, Performance Max je automatický nástroj pro reklamu, který využívá umělé inteligence, přesněji technologii strojového učení k optimalizaci umístění reklamy na různých platformách. Mezi jeho funkce patří optimalizace rozpočtu napříč kampaněmi, automatické vytváření a umisťování reklam nebo sledování výkonu v reálném čase.
Vytváření skvělých reklamních kampaní, které skutečně osloví a přesvědčí, je klíčovým faktorem pro úspěch ve světě digitální reklamy. A s Performance Max je tvorba reklamy hračka.
Tato inovativní platforma nabízí intuitivní rozhraní, které vám umožní upravovat reklamy podle zájmů vašeho cílového publika, jejich polohy, a dokonce i preferovaného zařízení. To znamená, že vaše reklamy budou mít vyšší šanci na konverzi, a tím se zvýší i návratnost investice.
Ale to není všechno. Pmax vám také poskytuje optimalizaci a přehled v reálném čase. Své reklamy můžete neustále vylepšovat a přizpůsobovat na základě dat, která sbíráte. Díky tomu máte přesnou představu o tom, co funguje, co ne.
Ať už jste zkušený marketingový profesionál, který již v digitální reklamě exceluje nebo teprve začínáte a hledáte způsob, jak se prosadit, Pmax je vaším tajnou zbraní, která vám pomůže vytvořit reklamy, které zaujmou vaše publikum a promění ho v loajální zákazníky.
Kampaň Performance Max od Googlu je sestavena ze tří klíčových částí:
Nemusíte se obávat, že byste nebyli vlastním pánem nad danou reklamní kampaní. Ve vašich rukou stále zůstávají cíle reklamní kampaně a také rozpočet, který chcete do reklamy investovat. Stejně tak můžete sami zvolit cenu za konverzi. Další věc, nad kterou máte plnou kontrolu je výběr vizuálu, copywriting a samozřejmě doplnění zboží do produktového feedu. To je však jen zlomek toho, co se musí při plánování a spouštění reklamní kampaně udělat.
Na základě získaných poznatků Performance Max vybere typ reklamy a také zvolí, komu se bude reklamní kampaň zobrazovat. Jinými slovy mluvíme o takovém „game-changeru” marketingového světa.
Rozhovor o výkonnostní reklamě a aktuálních trendech.
3 dny nejzajímavějšího PPC know-how. To byl 14. PPC Camp, užili jsme si 20 přednášek od špiček oboru, které rozhodně stály za poslech.
Bonusy z akce Czech Online Expo, které jsou z mé přednášky To nejlepší z PPC reklamy pro růst vašeho byznysu - Strategicky a Automatizovaně.