Jak přidat přístup k Business Manageru

Facebook Businesss Manager je důležitý ve fázi, kdy chcete řešit reklamu na Facebooku a zde si ukážeme postup, jak to založit.

Přihlaste se do svého Commerce Manageru.

Pokud se přihlašujete přes Meta Business Suite, klikněte v levé liště na Všechny nástroje.

Poté klikněte na Správce reklam, tímto krokem se dostanete do Commerce manageru.


Rozklikněte 3 vodorovné čáry a zvolte možnost Nastavení firmy

V levé lište zvolte Partneři a přes modré tlačítko Přidat přidejte přístup k vašim položkám

Vložte ID účtu Adsvantage : 225818571634975

Vyberte položky, ke kterým chcete udělit přístup. Nezapomeňte udělit oprávnění pro Katalogy, Pixely, Účty pro reklamu a Instagramové účty, Domény a Stránky. Vyberte takové oprávnění, na kterém jste se s Partnerem domluvili

Klikněte na Uložit změny.

Přidání přístupu pro osobní účet pro schvalování produktů a práci s feedem:

Přiřaďte roli správce a přidejte email: michal.lysek@adsvantage.eu

Klikněte na Další a změny uložte.

Poslední články

Zobrazit všechny

Automatický import tržeb ze Shoptetu do Google Data Studia - Návod

Přicházíte o 20-30% tržeb v Google Analytics, když vám zákazník neodsouhlasí cookie lištu. I proto vám uměle roste Podíl nákladů na obratu. Vytvořil jsem proto návod, kde krok po kroku ukazuju jak tento výpadek eliminovat.

Jak na SEO

Jak na SEO? Optimalizování webové stránky je důležitá součást internetového marketingu, na který se specializujeme. Chcete vědět více informací o SEO?

Co je to landing page?

Co je to landing page? Jedná se o cílovou stránku, která se má zobrazovat na konkrétní vyhledávací dotaz, tedy produkt či službu.

Kliknutím na „Přijmout“ souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem zařízení za účelem zlepšení navigace na webu, analýzy využití webu a podpory našeho marketingového úsilí.