Konec pixelu na Facebooku. Máte správně nastavené CAPI?
Klíčový nástroj Facebook pixel pro měření úspěšnosti kampaní a tvorbu publik bude ukončen 31. října 2024. Zjistěte, co to znamená pro vaše reklamy a jak se připravit na tyto změny.
Přihlaste se do svého Commerce Manageru.
Pokud se přihlašujete přes Meta Business Suite, klikněte v levé liště na Všechny nástroje.
V levé lište zvolte Partneři a přes modré tlačítko Přidat přidejte přístup k vašim položkám
Vložte ID účtu Adsvantage : 225818571634975
Vyberte položky, ke kterým chcete udělit přístup. V položce Nové prostředí stránek zvolte povolení pro Reklamy a Přehledy.
Dále udělte přístup v položkách Účty pro reklamu, Katalogy, Instagramové účty a Sady dat, ve kterém zvolte aktivní pixel.
Ke všem zvoleným položkám zvolte oprávnění Plná kontrola.
Poté klikněte na Uložit změny.
Klíčový nástroj Facebook pixel pro měření úspěšnosti kampaní a tvorbu publik bude ukončen 31. října 2024. Zjistěte, co to znamená pro vaše reklamy a jak se připravit na tyto změny.
Rozhovor o výkonnostní reklamě a aktuálních trendech.
3 dny nejzajímavějšího PPC know-how. To byl 14. PPC Camp, užili jsme si 20 přednášek od špiček oboru, které rozhodně stály za poslech.