Jak přidat přístup k Business Manageru

Přihlaste se do svého Commerce Manageru.

Pokud se přihlašujete přes Meta Business Suite, klikněte v levé liště na Všechny nástroje.

Úvodní stránka FB Business Managera
Úvodní stránka FB Business Managera
Poté klikněte na Správce reklam, tímto krokem se dostanete do Commerce manageru.

Nástroje FB Business Managera
Rozklikněte 3 vodorovné čáry a zvolte možnost Nastavení firmy

V levé lište zvolte Partneři a přes modré tlačítko Přidat přidejte přístup k vašim položkám

Udělení přístupu vašemu partnerovi

Vložte ID účtu Adsvantage : 225818571634975

Vyberte položky, ke kterým chcete udělit přístup. V položce Nové prostředí stránek zvolte povolení pro Reklamy a Přehledy.

Nové prostředí stránek - přístupy FB

Dále udělte přístup v položkách Účty pro reklamu, Katalogy, Instagramové účty a Sady dat, ve kterém zvolte aktivní pixel.

Položky k udělení přístupů FB

Ke všem zvoleným položkám zvolte oprávnění Plná kontrola.

Plná kontrola u přidání přístupu FB

Poté klikněte na Uložit změny.

Přidání přístupu pro osobní účet pro schvalování produktů a práci s feedem:

Přiřaďte roli správce a přidejte email:
michal.lysek@adsvantage.eu
vaclavikova.nicolle@gmail.com
Vložení e-mailové adresy partnera
Klikněte na Další a změny uložte.

Datum aktualizace článku:

16.8.2023

Autor článku:

Poslední články

Zobrazit všechny

Jak na správu PPC v Heurece

Používáte PPC kampaně k propagaci svých produktů nebo služeb na Heurece? Pokud ne, přicházíte o obrovskou příležitost oslovit více potenciálních zákazníků! Ať už jste začátečník, který se snaží pochopit, jak to všechno funguje nebo jste jen zvědavý marketér, který se chce naučit něco nového, tento článek je pro vás.

Podle čeho vybrat správného PPC specialistu?

Hledáte způsob, jak na svůj web přivést relevantní zákazníky, kteří u vás skutečně nakoupí? Anebo vás už nebaví utrácet peníze za reklamní kampaně ve vyhledávání, které nepřinášejí požadované výsledky? Ať jste se poznali v prvním, druhém nebo obou případech, máme pro vás jednoduché řešení – zkušený PPC specialista. Abyste se ale nespálili při jeho výběru a našli opravdu toho nejlepšího, sepsali jsme pro vás několik tipů na co se zaměřit. Pojďme se na ně podívat.

Jak na Facebook reklamu v 5 krocích

Neustále hledáte způsoby, jak své podnikání posunout na vyšší úroveň? Vyzkoušejte reklamu na Facebooku. S více než 2,8 miliardami aktivních uživatelů měsíčně je to skvělá příležitost, jak rozšířit povědomí o své značce anebo zvýšit prodeje. Zajímá vás, jak s takovou reklamou začít? Pojďme se na to podívat.

Kliknutím na „Přijmout“ souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem zařízení za účelem zlepšení navigace na webu, analýzy využití webu a podpory našeho marketingového úsilí.