Pokud se přihlašujete přes Meta Business Suite, klikněte v levé liště na Všechny nástroje.
Poté klikněte na Správce reklam, tímto krokem se dostanete do Commerce manageru.
Rozklikněte 3 vodorovné čáry a zvolte možnost Nastavení firmy
V levé lište zvolte Partneři a přes modré tlačítko Přidat přidejte přístup k vašim položkám
Vložte ID účtu Adsvantage : 225818571634975
Vyberte položky, ke kterým chcete udělit přístup. Nezapomeňte udělit oprávnění pro Katalogy, Pixely, Účty pro reklamu a Instagramové účty, Domény a Stránky. Vyberte takové oprávnění, na kterém jste se s Partnerem domluvili
Klikněte na Uložit změny.
Přidání přístupu pro osobní účet pro schvalování produktů a práci s feedem:
Přiřaďte roli správce a přidejte email: michal.lysek@adsvantage.eu
Přicházíte o 20-30% tržeb v Google Analytics, když vám zákazník neodsouhlasí cookie lištu. I proto vám uměle roste Podíl nákladů na obratu. Vytvořil jsem proto návod, kde krok po kroku ukazuju jak tento výpadek eliminovat.
Co je to landing page? Jedná se o cílovou stránku, která se má zobrazovat na konkrétní vyhledávací dotaz, tedy produkt či službu.
Kliknutím na „Přijmout“ souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem zařízení za účelem zlepšení navigace na webu, analýzy využití webu a podpory našeho marketingového úsilí.