Podcast: PPC reklama jako klíč k rychlému růstu vašeho businessu
Rozhovor o výkonnostní reklamě a aktuálních trendech.
Přihlaste se k našemu newsletteru
a buďte první v obraze
Neuniknou Vám žádné důležité události
a novinky z našeho světa
Facebooková reklama zažívá v posledních letech žně. S přechodem společností do online světa se zde prakticky denně odehrávají nejrůznější konkurenční boje, které stojí za to podpořit nějakou propagací. A Facebook umožňuje podnikateli, aby tato investice nebyla nákladná, přesto byla velmi výdělečná. Abyste však mohli těžit z vyšších zisků, než které získáte pouze přes stisknutí tlačítka „Propagovat příspěvek”, musíte si založit Business Manager – reklamní součást či zákoutí, kde se bude veškerá propagace odehrávat.
Hlavními důvody, proč založit právě Business Manager je specifičtější cílení, také možnost přidávat lidi do týmu snadněji nebo oddělení osobního a firemního účtu. Navíc si v této reklamní části můžete založit reklamních účtů hned několik a můžete zde také zahájit dynamický remarketing, který je zapotřebí pro úspěšné reklamní kampaně.
Zakládání Business Managera není nic složitého. Stačí se držet následujících kroků:
Jinými slovy založením Business Manageru zakládáte svůj firemní účet, ve kterém se budou veškerá marketingová kouzla odehrávat. Právě zde budete shlukovat své stránky, také instagramové profily a budete zde vidět, jak se kampaním daří, případně kde to chce trochu poladit.
TIP: Na správu kampaní doporučujeme využít naší online marketingovou agenturu.
Aby však mohlo dojít k následnému spuštění reklamní kampaně, je klíčová jedna věc – a sice vyplnění fakturačních údajů, které uvedete v „Nastavení firmy”, případně pod záložkou „Informace o firmě”. Nezapomeňte uvést platební údaje (zkontrolujte si především měnu), teprve poté můžete reklamní kampaň spustit.
Nástroj obecně je velmi intuitivní a i když se v něm zprvu budou věci hledat velmi těžce, nakonec se v něm hravě zorientujete.
Rozhovor o výkonnostní reklamě a aktuálních trendech.
3 dny nejzajímavějšího PPC know-how. To byl 14. PPC Camp, užili jsme si 20 přednášek od špiček oboru, které rozhodně stály za poslech.
Bonusy z akce Czech Online Expo, které jsou z mé přednášky To nejlepší z PPC reklamy pro růst vašeho byznysu - Strategicky a Automatizovaně.