Návod k nasdílení přístupů ke správě Googlu, Skliku, Mergadu a Shoptetu

Návod k nasdílení přístupů k Google Analytics, Google Ads, Merchant Center, Google Moje Firma, Mergadu, Skliku, Zboží.cz a Shoptetu.

Přihlaste se prosím na: https://analytics.google.com/
V levé liště klikněte na Správce
Úvodní strana Google Analytics
Klikněte na Správa přístupu k účtu
Přes modré + přidejte role
Určení rolí
Přidejte i další uživatele a zvolte roli Editor
  • michal.lysek@adsvantage.eu
  • martin.kisza@adsvantage.eu
  • jan.lysek@adsvantage.eu
  • adam.kuchar@adsvantage.eu
  • nicolle.vaclavikova@adsvantage.eu
  • ppc@adsvantage.eu

Možnost určení rolí a datových omezení u jednotlivců
Přihlašte se do Google Ads, pošlete nám 10ti místné ID účtu. Pozvánku odešleme my a vy ji potvrdíte v emailu.
Pokud vám email  nepřišel: Google Ads > Nástroje a nastavení > Správci > Potvrdit

Přihlaste se prosím do https://merchants.google.com/
Ozubeným kolečkem se dostaňte do nastavení a zvolte Přístup k účtu.

Přidejte uživatele:
  • michal.lysek@adsvantage.eu

Zvolte roli Správce
Přihlaste se prosím do https://business.google.com/
V levé liště zvolte Uživatelé
Klikněte na Přidat uživatele
Možnost přidání dalších uživatelů
Přidejte uživatele:
  • michal.lysek@adsvantage.eu
  • martin.kisza@adsvantage.eu
  • jan.lysek@adsvantage.eu
  • adam.kuchar@adsvantage.eu
  • nicolle.vaclavikova@adsvantage.eu

Přihlaste se prosím do https://www.mergado.cz/
Přidejte účet: info@adsvantage.eu
Přihlaste se prosím do Sklik.cz
Přes profil rozklikněte Nastavení
Vyberte možnost Nabídnout přístup
Vložte jméno účtu: adsvantage@seznam.cz
Zvolte práva: Administrátor účtu
Přihlaste se do Zboží.cz
V levé liště zvolte Účty s přístupem k mému účtu a klikněte na Nabídnout přístup
Vložte účet: adsvantage@seznam.cz
Zvolte Zboží Správce jako Úroveň účtu
Přihlaste se prosím do https://admin.firmy.cz/
Přes profil klikněte na Nastavení účtu
Vložte účet: adsvantage@seznam.cz
Přihlaste se do administrace shoptetu
V levé liště klikněte na Nastavení, Administrace a zvolte Správci obchodu
Přidejte uživatele: info@adsvantage.eu
Nastavte podle screenu:

Poslední články

Zobrazit všechny

Proč investovat do internetové reklamy

Internetová reklama je široký pojem, o tom není pochyb ani sporu. V případě, že se rozhodnete do ní investovat, uděláte však mnohem efektivnější a lepší krok než v případě, že se rozhodnete vložit firemní peníze do off-line propagace.

Rozměry bannerů a reklam

Potřebujete vytvořit nebo zaslat svému PPC specialistovi podklady (obrázky) pro bannery na remarketingové nebo akviziční kampaně? Nejste si ale jistí jednotlivými rozměry? Nevadí. Pomůže vám právě tento článek, který přehledně popisuje formáty jednotlivých reklamních bannerů.

Automatický import tržeb ze Shoptetu do Google Data Studia - Návod

Přicházíte o 20-30% tržeb v Google Analytics, když vám zákazník neodsouhlasí cookie lištu. I proto vám uměle roste Podíl nákladů na obratu. Vytvořil jsem proto návod, kde krok po kroku ukazuju jak tento výpadek eliminovat.

Kliknutím na „Přijmout“ souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem zařízení za účelem zlepšení navigace na webu, analýzy využití webu a podpory našeho marketingového úsilí.