Návod k nasdílení přístupů k auditu

Nyní začneme tím nejdůležitějším přístupem - do Google Ads.

Přihlaste se do svého účtu Google Ads.
Vpravo nahoře klikněte na NÁSTROJE A NASTAVENÍ:
Vyberte Přístup a zabezpečení:
Klikněte na modré +
Vložte email: ppc@adsvantage.eu
Úroveň přístupu: Pouze ke čtení.
Na závěr: Odeslat pozvánku

Pokud se zobrazí chyba:
Tak se překlikněte do Zabezpečení > Povolené domény
Vložte doménu: adsvantage.eu
Na závěr: Uložit

Přihlaste se do Google Analytics.
Vlevo dole klikněte na Správce přes ozubené kolečko:
Vyberte Správa přístupu k účtu:
Klikněte na modré +
Vložte email: ppc@adsvantage.eu
Role: Prohlížející
Klikněte na Přidat vpravo nahoře
Přihlaste se do Skliku.
Přihlaste se do administrace Zboží.cz
Heureka neumožnuje přidat přístup, pokud mám audit udělat, pošlete přihlašovací údaje na michal.lysek@adsvantage.eu

Datum aktualizace článku:

28.11.2023

Autor článku:

Poslední články

Zobrazit všechny

800 000 vyškolených lidí - Cesta do Googlu - Kdo je Google Trenér?

Cesta do kanceláři Googlu a 800 000 vyškolených lidí v rámci programu Google Certifikovaných trenérů.

Marketing v roce 2024: Nezmeškejte klíčové události roku

Rok 2024 přináší vzrušující možnosti pro setkávání s odborníky v marketingu, sdílení odborných znalostí a získávání nových pohledů na digitální marketing. Naše agentura se aktivně zapojí do důležitých marketingových akcí a bude se nadále rozvíjet v této dynamické oblasti.

Jak jsem vyrostl z 0 na 7,8 mil. za 2,5 roku

Představím Vám, jak jsem vybudoval firmu Adsvantage. Nebudu Vám lhát, byla to náročná cesta.

Kliknutím na „Přijmout“ souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem zařízení za účelem zlepšení navigace na webu, analýzy využití webu a podpory našeho marketingového úsilí.