Návod k nasdílení přístupů k auditu

Postupujte podle screenů. Jednoduše Vás navedu, jak sdílet všechny potřebné přístupy od Google Ads, Skliku až po Mergado.

Nyní začneme tím nejdůležitějším přístupem - do Google Ads.

Přihlaste se do svého účtu Google Ads.
Vpravo nahoře klikněte na NÁSTROJE A NASTAVENÍ:
Vyberte Přístup a zabezpečení:
Klikněte na modré +
Vložte email: michal.lysek@adsvantage.eu
Úroveň přístupu: Pouze ke čtení.
Na závěr: Odeslat pozvánku
Přihlaste se do Google Analytics.
Vlevo dole klikněte na Správce:
Vyberte Správa přístupu k účtu:
Klikněte na modré +
Vložte email: michal.lysek@adsvantage.eu
Role: Prohlížející
Klikněte na Přidat
Přihlaste se do Skliku.
Přihlaste se do administrace Zboží.cz
Heureka neumožnuje přidat přístup, pokud mám audit udělat, pošlete přihlašovací údaje na michal.lysek@adsvantage.eu

Poslední články

Zobrazit všechny

Proč investovat do internetové reklamy

Internetová reklama je široký pojem, o tom není pochyb ani sporu. V případě, že se rozhodnete do ní investovat, uděláte však mnohem efektivnější a lepší krok než v případě, že se rozhodnete vložit firemní peníze do off-line propagace.

Rozměry bannerů a reklam

Potřebujete vytvořit nebo zaslat svému PPC specialistovi podklady (obrázky) pro bannery na remarketingové nebo akviziční kampaně? Nejste si ale jistí jednotlivými rozměry? Nevadí. Pomůže vám právě tento článek, který přehledně popisuje formáty jednotlivých reklamních bannerů.

Automatický import tržeb ze Shoptetu do Google Data Studia - Návod

Přicházíte o 20-30% tržeb v Google Analytics, když vám zákazník neodsouhlasí cookie lištu. I proto vám uměle roste Podíl nákladů na obratu. Vytvořil jsem proto návod, kde krok po kroku ukazuju jak tento výpadek eliminovat.

Kliknutím na „Přijmout“ souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem zařízení za účelem zlepšení navigace na webu, analýzy využití webu a podpory našeho marketingového úsilí.