Konec pixelu na Facebooku. Máte správně nastavené CAPI?
Klíčový nástroj Facebook pixel pro měření úspěšnosti kampaní a tvorbu publik bude ukončen 31. října 2024. Zjistěte, co to znamená pro vaše reklamy a jak se připravit na tyto změny.
3 dny nejzajímavějšího PPC know-how. To byl 14. PPC Camp, užili jsme si 20 přednášek od špiček oboru jako Petr Bureš, Marketa Kabatová, Karel Rujzl, Lubo Kružliak, Tomáš Hanáček, Gabriel Jurčo, Tomáš Komárek, Ladislav Vitouš a mnoho dalších, jejichž prezentace rozhodně stály za poslech.
Přispěl jsem i já svým pohledem na marketingovou strategii a přidal několik praktických tipů.
Nejlepší přednáška zaslouženě pro Milan Cidilo ze 6clickz.
Na shrnutí přednášek se můžete podívat kliknutím na tento odkaz.
Datum aktualizace článku:
5.6.2024
Autor článku:
Michal LysekKlíčový nástroj Facebook pixel pro měření úspěšnosti kampaní a tvorbu publik bude ukončen 31. října 2024. Zjistěte, co to znamená pro vaše reklamy a jak se připravit na tyto změny.
Rozhovor o výkonnostní reklamě a aktuálních trendech.
Bonusy z akce Czech Online Expo, které jsou z mé přednášky To nejlepší z PPC reklamy pro růst vašeho byznysu - Strategicky a Automatizovaně.