Přihlaste se k našemu newsletteru
a buďte první v obraze
Neuniknou Vám žádné důležité události
a novinky z našeho světa
Tomáš Bosák je marketingový specialista, který se vyzná ve zbožových srovnávačích jako málokdo. Zboží.cz, Heureka.cz, Favi nebo Biano – všude tam, je jako doma. A neztratí se ani na Google Ads nebo Skliku.
„Na business klienta se vždy dívám, jako by byl můj vlastní. Snažím se ho pochopit do hloubky a každou korunu obracím, jako bych ji dával z vlastní kapsy.“
Představujeme vám Tomáše Bosáka, marketingové specialistu se zaměřením na PPC reklamu. Tomáš vystudoval marketing a obchod na Slezské univerzitě v Karviné. Během studia se zapojil do projektu Business Gate, kde získal první praktické zkušenosti s řízením marketingových kampaní.
Svou pracovní kariéru začal jako nákupčí ve společnosti Tresles. Následně si vyzkoušel práci jako product manager v Alze, kde si osvojil důležité dovednosti v oblasti produktového managementu.
Poslední dva roky se naplno věnuje PPC reklamě. Spravuje kampaně nejen na Google Ads a Skliku, ale také na zbožových srovnávačích jako Zboží.cz, Heureka.cz, Favi a Biano. Jeho šikovnost a strategické myšlení potvrzují hned tři certifikace, které se mu za tu dobu podařilo získat.
Tomáš ke každému klientovi přistupuje individuálně a pečlivě zvažuje každou investici. Věří, že když roste klient, roste i on sám – proto se snaží vždy dosáhnout co nejlepších výsledků. Do budoucna chce Tomáš dále rozšiřovat své znalosti v oblasti PPC reklamy a digitálního marketingu a jednou vést vlastní tým specialistů.
Vyzkoušejte si s námi spolupráci třeba jen na měsíc. Sami uvidíte, že váš e-shop roste.
A když ne? Můžete to zase dělat po starém.