Czech Online Expo bonusy
Czech Online Expo
PPC reklamy nemusejí být jen textové, ale i obrázkové (bannerové). Tyto reklamy jsou základním kamenem digitálního marketingu, protože jsou stabilní a vaše publikum zaujmou na první dobrou. Stejně jako si můžete vybrat, zda své PPC kampaně spustíte v Google prohlížeči nebo na Seznamu, i v případě bannerové reklamy si vybíráte mezi Google Ads a Sklikem.
Google Ads nabízí širokou škálu velikostí bannerů, které můžete využít.
Mezi podporované typy souborů patří JPEG, JPG, PNG, HTML5 a GIF. Pro všechny pak platí, že celková velikost jednoho obrázku musí být menší než 150 kB.
Více o Google Ads bannerech najdete zde.
Mezi nejčastější bannerové formáty druhého nejpopulárnějšího vyhledávače patří tato sestava.
Svislý formát:
Vodorovný formát:
Kostky:
Čtverec:
Vodorovný formát:
Stejně jako u Google Ads, i zde mohou být bannery ve formátech JPG, PNG a GIF.
Více o Sklik bannerech najdete zde.
Google Ads vám umožní zasáhnout globálního publiku, zatímco Sklik je ideální pro cílení na český trh. Záleží tedy na tom, kdo je váš ideální zákazník a kde vyhledává informace.
Responzivní reklamy jsou moderním řešením v digitálním marketingu, které automaticky upravují svůj formát, velikost a vzhled, aby co nejlépe vyhovovaly prostředí, ve kterém se zobrazují. Ať už je to na desktopu, tabletu nebo mobilním telefonu, tyto reklamy se inteligentně přizpůsobí, aby poskytly nejlepší možný uživatelský zážitek.
Responzivní reklamy se skládají z několika klíčových prvků:
Obdélník
Čtverec
Obrázky by měly obsahovat maximálně 20 % textu
V dnešní době, kdy hrají sociální sítě klíčovou roli v digitálním marketingu, jsou bannery na těchto platformách nezbytné pro budování značky, zapojení publika a splnění marketingových cílů. Ať už je to na Facebooku, Instagramu, X (dříve Twitter) nebo LinkedIn, každá platforma má svá specifika, která je třeba vzít při návrhu bannerů v úvah. Jak to s nimi tedy je.
Facebook feed
Video
Instagram feed
Stories
Instagram reels
Rotující formáty neboli carousel ads – Tento formát je využíván v případě potřeby prezentovat více produktů, služeb nebo informací.
Video reklama pro desktop (formát mp4)
Mobilní video reklama (formát mp4)
Více informací o YouTube video reklamě zde.
Statické a animované (jpg, png, mp4)
Více informací o reklamě na LinkedInu zde.
Statické a animované (jpg, png, mp4)
Více informací o reklamě na X zde.
Czech Online Expo
Cesta do kanceláři Googlu a 800 000 vyškolených lidí v rámci programu Google Certifikovaných trenérů.
Rok 2024 přináší vzrušující možnosti pro setkávání s odborníky v marketingu, sdílení odborných znalostí a získávání nových pohledů na digitální marketing. Naše agentura se aktivně zapojí do důležitých marketingových akcí a bude se nadále rozvíjet v této dynamické oblasti.