Rozměry bannerů a reklam

Rozměry bannerů Google Ads:

Google bannery s největším počtem zobrazení:

336x280

728x90

300x250

300x600

Responzivní obsahová reklama:

V případě responzivní reklamy je povolena velikost do 5 120 kB a pouze ve formátech jpg, png nebo statického gif. Musí obsahovat alespoň jeden obrázek na šířku. 

1,91:1 – 1 200 x 628 px

1:1 – 1 200 x 1 200 px

Ukázka responzivních bannerů

Rozměry bannerů pro Sklik:

Svislé formáty: 160x160, 300x600

Čtverec: 300x300, 480x480

Vodorovné formáty: 300x250, 320x100, 480x300, 728x90, 970x210, 970x310

Bannerové formáty seřazené od nejvyššího počtu prokliků:
  1. 320x100
  2. 300x300
  3. 300x600
  4. 480x300
  5. 480x480
  6. 300x250
  7. 970x310
  8. 160x600
  9. 970x210
  10. 728x90
Mobilní bannerové plochy od nejvyššího počtu prokliků:
  1. 320x100
  2. 480x480
  3. 300x250
  4. 300x300
Formáty čtverce a obdélníku:

Malý čtverec 200 × 200

Svislý obdélník 240 × 400

Čtverec 250 × 250

Trojnásobná širokoúhlá 250 × 360

Vložený obdélník 300 × 250

Velký obdélník 336 × 280

Netboard 580 × 400

Ukázka čtvercového banneru - Motozem
Příklad obdelníkového banneru - Motozem
Sloupce:

Sloupec 120 × 600

Široký sloupec 160 × 600

Půlstránková reklama 300 × 600

Na výšku 300 × 1050

Příklad banneru - Motozem
Široké bannery:

Banner 468 × 60

Široký banner 728 × 90

Horní banner 930 × 180

Velký široký banner 970 × 90

Reklamní panel 970 × 250

Panoráma 980 × 120

Mobilní bannery:

Mobilní banner 300 × 50, 320 × 50

Velký mobilní banne 320 × 100

Podporovaná velikost souboru 600 kB nebo menší

Reklamní formáty na síti Facebook a Instagram:

Sociální sítě Facebook a Instagram nabízí hned několik formátů, které vám obzvláštní vaši reklamu. Patří k nim obrázky, video, rotující formáty (neboli carousel), sbírky, stories nebo tzv. reels. 

Obrázková reklama:

Nejčastěji jsou využívány formáty PNG nebo JPG, ale jsou podporovány i jiné. 

Čtverec:

1080 x 1080 px (případně 1200 x 628 px)

Video reklama:

Doporučené formáty jsou mp4, mov nebo gif.  

1080 × 1080 px

Text 125 znaků, titulek 40 znaků (Facebook)

Text 125 znaků, počet hashtagů 30 (Instagram)

Rotující formáty neboli carousel ads:

Tento formát je využíván v případě potřeby prezentovat více produktů, služeb nebo informací.

Ukázka rotujícího formátu (carousel ads)

Čtverec: 1080 x 1080 px

Vertikála: 1080 x 1350 px

Horizontála: 1080 x 566 px

Sbírka (collection ads):

Sbírky obsahují úvodní video nebo obrázek a následně další 3 obrázky. Perfektní příležitost pro e-shopaře prezentovat své produkty.

Stories:

Příběhy na Facebook a Instagram jsou vždy ve vertikálním formátu, který je vhodný pro kombinace fotografií, videí, textů a hudby. 

Poměr stran 9:16

1080 × 1080 px

Maximální velikost souboru 30 MB

Text 125 znaků, titulek 40 znaků

Instagram reels:

Krátká kreativní videa s délkou 90 sekund. 

Poměr stran 9:16 

500 × 888 px

Text 72 znaků

Maximální velikost 4 GB

Nezapomeňtě u všech formátů myslet na mobilní a desktopovou variantu. Pokud si i přesto nebudete vědět rady, neváhejte a ozvěte se nám. Rádi pomůžeme.

Datum aktualizace článku:

14.4.2023

Autor článku:

Poslední články

Zobrazit všechny

Jak na správu PPC v Heurece

Používáte PPC kampaně k propagaci svých produktů nebo služeb na Heurece? Pokud ne, přicházíte o obrovskou příležitost oslovit více potenciálních zákazníků! Ať už jste začátečník, který se snaží pochopit, jak to všechno funguje nebo jste jen zvědavý marketér, který se chce naučit něco nového, tento článek je pro vás.

Podle čeho vybrat správného PPC specialistu?

Hledáte způsob, jak na svůj web přivést relevantní zákazníky, kteří u vás skutečně nakoupí? Anebo vás už nebaví utrácet peníze za reklamní kampaně ve vyhledávání, které nepřinášejí požadované výsledky? Ať jste se poznali v prvním, druhém nebo obou případech, máme pro vás jednoduché řešení – zkušený PPC specialista. Abyste se ale nespálili při jeho výběru a našli opravdu toho nejlepšího, sepsali jsme pro vás několik tipů na co se zaměřit. Pojďme se na ně podívat.

Jak na Facebook reklamu v 5 krocích

Neustále hledáte způsoby, jak své podnikání posunout na vyšší úroveň? Vyzkoušejte reklamu na Facebooku. S více než 2,8 miliardami aktivních uživatelů měsíčně je to skvělá příležitost, jak rozšířit povědomí o své značce anebo zvýšit prodeje. Zajímá vás, jak s takovou reklamou začít? Pojďme se na to podívat.

Kliknutím na „Přijmout“ souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem zařízení za účelem zlepšení navigace na webu, analýzy využití webu a podpory našeho marketingového úsilí.