Podcast: PPC reklama jako klíč k rychlému růstu vašeho businessu
Rozhovor o výkonnostní reklamě a aktuálních trendech.
Přihlaste se k našemu newsletteru
a buďte první v obraze
Neuniknou Vám žádné důležité události
a novinky z našeho světa
PPC reklamy nemusejí být jen textové, ale i obrázkové (bannerové). Tyto reklamy jsou základním kamenem digitálního marketingu, protože jsou stabilní a vaše publikum zaujmou na první dobrou. Stejně jako si můžete vybrat, zda své PPC kampaně spustíte v Google prohlížeči nebo na Seznamu, i v případě bannerové reklamy si vybíráte mezi Google Ads a Sklikem.
Google Ads nabízí širokou škálu velikostí bannerů, které můžete využít.
Mezi podporované typy souborů patří JPEG, JPG, PNG, HTML5 a GIF. Pro všechny pak platí, že celková velikost jednoho obrázku musí být menší než 150 kB.
Více o Google Ads bannerech najdete zde.
Mezi nejčastější bannerové formáty druhého nejpopulárnějšího vyhledávače patří tato sestava.
Svislý formát:
Vodorovný formát:
Kostky:
Branding:
Čtverec:
Vodorovný formát:
Stejně jako u Google Ads, i zde mohou být bannery ve formátech JPG, PNG a GIF.
Více o Sklik bannerech najdete zde.
Google Ads vám umožní zasáhnout globálního publiku, zatímco Sklik je ideální pro cílení na český trh. Záleží tedy na tom, kdo je váš ideální zákazník a kde vyhledává informace.
Responzivní reklamy jsou moderním řešením v digitálním marketingu, které automaticky upravují svůj formát, velikost a vzhled, aby co nejlépe vyhovovaly prostředí, ve kterém se zobrazují. Ať už je to na desktopu, tabletu nebo mobilním telefonu, tyto reklamy se inteligentně přizpůsobí, aby poskytly nejlepší možný uživatelský zážitek.
Responzivní reklamy se skládají z několika klíčových prvků:
Obdélník
Čtverec
Obrázky by měly obsahovat maximálně 20 % textu
V dnešní době, kdy hrají sociální sítě klíčovou roli v digitálním marketingu, jsou bannery na těchto platformách nezbytné pro budování značky, zapojení publika a splnění marketingových cílů. Ať už je to na Facebooku, Instagramu, X (dříve Twitter) nebo LinkedIn, každá platforma má svá specifika, která je třeba vzít při návrhu bannerů v úvah. Jak to s nimi tedy je.
Kanál příspěvků na Facebooku
Facebook instream video
Facebook videokanály
Facebook Marketplace
Facebook Stories / Reklamy ve Facebook Reels
Výsledky ve vyhledávání na Facebooku / Facebook Business Explore
Kanál příspěvků video / Facebook Business Explore / Pravý sloupec na Facebooku
Facebook instream video
Facebook videokanály
Facebook marketplace / Výsledky vyhledávání na Facebooku
Facebook stories / Facebook Reels / Reklamy ve Facebook Reels
Kanál příspěvků Facebook / Facebook videokanály / Facebook Groups feed
Instream video / Facebook stories / Facebook Marketplace / Výsledky vyhledávání na Facebooku / Facebook Business Explore / Reklamy ve facebook reels / Pravý sloupec na Facebooku
Facebook Reels
Instagram feed / Kanál Instagramu / Hlavní stránka oddílu Prozkoumat na Instagramu / Pravý sloupec na Facebooku / Facebook Groups Feed
Instagram Stories / Instagram Reels / Oddíl prozkoumat na Instagramu / Messenger stories
Nativní, bannerová a vsunutá reklama v Audience Network
Reklama s odměnou za zhlédnutí pro Adudience Network
Instagram profile feed / Oddíl prozkoumat na Instagramu
Instagram Stories / Instagram Reels (rozlišení 500 x 888 px) / Nativní, bannerová a vsunutá reklama v Audience Network / Reklama s odměnou za zhlédnutí pro Adudience Network / Messenger stories
Instagram Feed / Kanál Instagramu / Nativní, bannerová a vsunutá reklama v Audience Network
Instagram Stories / Instagram Reels
Oddíl Prozkoumat na Instagramu / Hlavní stránka oddílu Prozkoumat na Instagramu / Reklama s odměnou za zhlédnutí pro Audience Network / Messenger stories
Video reklama pro desktop (formát mp4)
Mobilní video reklama (formát mp4)
Více informací o YouTube video reklamě zde.
Statické a animované (jpg, png, mp4)
Více informací o reklamě na LinkedInu zde.
Statické a animované (jpg, png, mp4)
Více informací o reklamě na X zde.
Rozhovor o výkonnostní reklamě a aktuálních trendech.
3 dny nejzajímavějšího PPC know-how. To byl 14. PPC Camp, užili jsme si 20 přednášek od špiček oboru, které rozhodně stály za poslech.
Bonusy z akce Czech Online Expo, které jsou z mé přednášky To nejlepší z PPC reklamy pro růst vašeho byznysu - Strategicky a Automatizovaně.